Atvyk ir pagyvenk taip

 

Mane įkvėpė viena iš daugelio turistinių propagandų. Kilo mintis, kaip į mūsų salą būtų galima pritraukti dar daugiau svečių. Tai ne ekologinė kelionė, kurios tikslas pasigrožėti gamta ir ne turistinė kelionė po didžiąsias šalies aikštes ir monumentus. Tai viešnagė „kubietiškai“, taip galėtų vadintis ši turistinė kampanija, kuri potencialių jos klientų greičiausiai būtų pasmerkta iš anksto. Atvyk ir pagyvenk taip – būtų užrašyta ant maisto normavimo kortelės, kuri būtų įteikiama kiekvienam, pasirašiusiam šiam nuotykiui.

 

Apgyvendinimas nė iš tolo neprimintų Veradero ar Cayo Coco viešbučių kambarių. Mūsų kelionių organizatoriai pasiūlytų kambarėlius Havanos centre, senus butus Buena Vista rajone ar po uraganų apgriuvusią trobelę. Turistai, įsigiję šį kelionės paketą, negalėtų naudotis konvertuojama valiuta, jų dviejų savaičių išlaidoms būtų skiriamas vidutinis mėnesio atlyginimas – trys šimtai pesų (12 Eurų). Taigi jie negalėtų nei važiuoti taksi už konvertuojamus pesus, nei išsinuomotu automobiliu bildėti šalies keliais; kiekvienas, susidomėjęs šiuo nauju kelionių paketu, būtų priverstas naudotis viešuoju transportu.

 

Visiems jiems restoranai būtų uždaryti, jie gautų 80g. duonos davinį per dieną. Kas žino, gal jiems net pasisektų kur nors gauti pusė svaro žuvies dar prieš pasibaigiant viešnagei. Kelionėms į kitas provincijas jie negalėtų naudotis Viazul*  paslaugomis, net jei jiems pasisektų ir eilėje prie bilietų užuot laukę tris dienas užtruktų tik vieną. Jiems būtų uždrausta lipti į jachtą ar ant banglentės, kad  netyčia nebaigtų šios viešnagės už devyniasdešimties mylių nuo mūsų Karibų „rojaus“.

 

Jų viešnagei baigiantis, šie rizikos mėgėjai gautų diplomą kaip „kubietiškos realybės žinovai“, tačiau turėtų atvykti dar keletą kartų, kad galėtų vadintis „prisitaikiusiais“ prie mūsų kasdienio absurdo. Jie išvyktų lieknesni, liūdnesni, apsėsti minčių apie maistą, kurį pirks savo šalies prekybos centruose, ir svarbiausia, – turistinės reklamos jiems ims kelti alergiją. Auksinė propaganda, vaizduojanti Kubą su mulatėmis, romu, muzika ir šokiais negalės paslėpti jų išgyventos ir pažintos griuvėsių ir frustracijos panoramos.

 

* Viazul – tarpmiestinio transporto įmonė

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s