Psichoterapija

Beveik visą dieną neveikė Y Kartos komentarų skiltis. Šioje viešojoje erdvėje susikaupė tiek daug skaitytojų nuomonių – daugiau nei trys šimtai tūkstančių – kad duomenų bazė galiausiai neatlaikė. Turėtumėme džiaugtis, kad šie puslapiai sulaukė tiek diskusijų, o ne sielotis dėl tokio nedidelio trukdžio.

 

Dėkoju už jūsų kantrybę ir už tai, kad neužmirštate, kad esu „akla blogerė“ ir negaliu techninių problemų spręsti taip greitai ir efektyviai, kaip norėčiau. Taip pat noriu priminti, kad mano nuomonės viešinamos tik šiame bloge ir tuose puslapiuose, kurie jau yra užsitarnavę skaitytojų pasitikėjimą. Aš nesu atsakinga už grandininius elektroninius laiškus, kuriais neva cirkuliuoja mano tekstai nei už tariamai mano tekstus, kurie cirkuliuoja tinkle pridengti banneriu su raudonu stalčiumi, panašiu į blogo simbolį. Tai nėra mano kūriniai, tai – melas.

Beje, techninės bėdos akivaizdoje kiti blogeriai pasiūlė daugiau erdvės tolimesnėms diskusijoms. Vienas iš komentarų autorių – slapyvardžiu Tseo – pasiūlė savo erdvę, kur galima tęsti mūsų diskusijas: http://generaciony.posterous.com

Nors į mūsų virtualią valtį pribėgo šiek tiek vandens, tačiau mes tikrai nesiruošiame skęsti.

Parašykite komentarą

