Lady, I love you

Centriniame parke ant suoliuko laukiu draugių, jos vėluoja jau gerą pusvalandį. Šiandien buvo sunki diena, tad nedegu ypatingu noru su kuo nors kalbėtis. Šalia manęs atsisėda jaunuolis, kuriam ne daugiau nei dvidešimt metelių. Pradeda mane kalbinti laužyta anglų kalba, bet sugeba paklausti iš kur aš, ar suprantu ispaniškai. Norisi jį pasiųsti kuo toliau, nesu nusiteikusi turistų medžioklei kuria užsiima jineteros*, bet vis dėl to leidžiu jam tęsti nevykusią gundymo strategiją.

 

Jis juk nežino, kad šviesią odos spalvą paveldėjau iš savo senelių ispanų, bet mano pasas yra toks pats mėlynas kaip ir jo. Jeigu jis žinotų, kad nesu užsienietė, niekada prie manęs neprieitų. Nesu jam gera partija – ir tai matosi iš tolo – jis mato, kad galbūt esu neturtinga užsienietė, bet juk vis tiek galėčiau garantuoti bent jau vizą, kad jis galėtų emigruoti. Po ilgos pauzės jis išdrįsta man pasakyti „Lady, I love you“, po to dar prideda keletą panašių prisipažinimo meilėje frazių, negaliu išlaikyti juoko. Atsakau jam stipriu Havanos centro žargonu: „Vaikyti, neeikvok kulkų, aš vietinė“. Jis pašoka iš vietos lyg širšės įgeltas ir pradeda mane įžeidinėti. Garsiai pareiškia, kad „ši pana atrodo užsienietė, bet ji vietinė, dėl to neverta nė nacionalinio peso“. Mano diena staiga pasikeičia, pradedu juoktis sėdėdama viena ant to paties suoliuko, už poros metrų parką puošia marmurinis Marti.

 

Labai greitai šiam susinervinusiam Kazanovai išmuša revanšo laikas. Pro šalį praeina šortus dėvinti skandinavė, jis jai paberia tas pačias frazes kaip ir man. Moteris nusišypso, atrodo ją žavi jo jaunystė ir stilingos kasytės su spalvotais burbuliukais. Matau, kaip jie nueina, tuo tarpu vikrusis jaunuolis jai prisiekinėja meilę kalba, kuria moka pasakyti vos tuziną žodžių.

 

*Jinetero – taip vadinami iš tie, kurie užsidirba siūlydami turistams įvairias prekes ir paslaugas.

Parašykite komentarą

