Išnaudojamieji

Mes visada atidžiai stebime, kad tik niekas per daug neprisiartintų prie mūsų vaikų, bet mažai kas supranta, kaip veikiami mūsų vaikų protai, o ne kūnai. Kuboje švietimas pasiekė tokį ideologizacijos lygmenį, kad net mums, patiems išauklėtiems pagal tuos pačius metodus, atrodo baisu. Užtenka pavartyti mokyklinį vadovėlį ir peržiūrėti vertinimo sistemą. Iškart akis ima badyti, kaip pažinimą užgožia ir naikina doktrina. Mano sūnaus klasėje sienas puošia šešios žalia uniforma vilkinčio Lyderio nuotraukos, į vertinimo sistemą įtrauktas ir dalyvavimas politinėse bei patriotinėse veiklose.

 

Prisimenu, kai pati buvau pionierė – skaitydavau kalbas, šūkaudavau šūkius – iki šiol jaučiu, kaip buvau išnaudojama. Bet šis įspūdis dar labiau sustiprėja, kai matau kaip mano Teo, būdamas vos trylikos, jau dabar žino, kokių nuomonių nereikėtų reikšti mokykloje, jei nenori turėti problemų. Man skaudžiausia dabar savo sūnaus veide matyti mano pačios dėvėtos kaukės tęsinį.

 

Parašykite komentarą

