Prigimtinė nuodėmė

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Šaldytuvai sako tiesą apie “ekonominį pagerėjimą“

Taip lauktoms ekonominėms reformoms rugpjūtis ir rugsėjis buvo sunkus išbandymas. Jos, regis, nuskendo nė nespėjusios pakelti inkaro. „Turi pasitikėti Raulio Kastro valdymu“ – matydama mano priešiškumą, ragina mano draugė. „Greitai bus imtasi naujų priemonių“ – tai ji mane įtikinėjo ir prieš tris mėnesius. Ji priklauso grupei žmonių, kurie tiki, kad valdininkai gali išspręsti dabartines problemas, nors didžiąją jų dalį savo absurdiškais draudimais sukūrė jie patys. Aš priklausau skeptikų būriui.

Mano abejonės kyla iš to, ką aš vadinu Raulio Kastro vyriausybės „prigimtine nuodėme“ – jos neišrinko tauta, ji tėra dinastinio paveldėjimo vaisius. Ji buvo išrinkta, nors nebuvo jokios alternatyvos. Man paskyrimas be alternatyvų – nėra pasirinkimas.

Dabartinis prezidentas nepasiūlė jokios programos, neįsipareigojo savo rinkėjams, taigi ir neprivalo mums atsiskaityti. Jis be konkurencijos pasiėmė gundantį valdžios obuolį. Ir dabar gali neskubėdamas jį valgyti, nes ne mūsų balsai jam padėjo prie jo prieiti.

Parašykite komentarą

