Piliečių tinklas

Viskas prasidėjo kaip individualus impulsas, dabar tai tampa erdve diskusijai. Į „Generación Y“ pavyko įtraukti daugybę žmonių. Jie man padeda atnaujinti blogą, versti ir platinti tekstus, įvairiuose pasaulio kraštuose. Pagrindinė pagalba – tekstų įkėlimas, nes nuo paskutinės kovo mėnesio savaitės negaliu prieiti prie puslapio nei interneto kavinėse, nei viešbučiuose. Taigi siuntinėju savo tekstus elektroninių paštu, o draugai juos talpina, taip pat elektroniniu paštu man atsiunčia skaitytojų paliktus komentarus. Esu aklai dirbanti bloggerė. Internautė laivelyje, kuris plaukia tik plataus pilietinio tinklo pagalbos dėka.

Portalas http://www.desdecuba.com yra užblokuotas visuose viešai prieinamuose serveriuose. Štai žinutės, kurios, bandant atidaryti šį puslapį, praneša apie klaidą. Bet žinau, kad blokuojama ne visur. Draugai, turintys prieigą prie interneto darbovietėse, gali lankytis šiame puslapyje, bet man tai mažai tepadeda, nes į tas vietas įeiti aš negaliu.

Nepaisant visko, degu tuo pačiu noru rašyti, – kaip ir tuomet, kai tik pradėjau tai daryti. Tik dabar su dar daugiau užsispyrimo. Mat nėra nieko, kas mane trauktų labiau nei tai, kas man yra trukdoma. Kad būtų galima apeiti prisijungimo prie interneto problemas ir pasiekti skaitytojus Salos viduje, draugai sukūrė minidiską su Blogo turiniu, jis platinamas nemokamai. Noriu padėkoti visiems už pagalbą, už irklus ir vėją, kurie man padeda išlaikyti kryptį.

Parašykite komentarą

